Basarıya Giden Yol Sıkılmak ve Sabretmekten Geçiyor… Mantıksız Diyorsanız Sabredip Okuyun :)
Peter Bregman’in Harvard Business Review blogunda 2 sene önce yazdığı harika bir yazıydı: “iPad’imi Neden Geri Verdim?” (yazı). iPad’in çok başarılı olduğunu ama sorunun kendisinden kaynaklandığıni anlattığı yazıda şöyle diyor Bregman: “iPad hayatımdan birşeyi çıkardı: sıkıntıyı. Sıkıldığımız zamanlar değerlidir çünkü o zaman kendimizi meşgul edecek seyler bulmaya çalışırız. En yaratıcı oldugum zamanlar hiçbirşey yaratmadigim zamanlardır.”… Read More Basarıya Giden Yol Sıkılmak ve Sabretmekten Geçiyor… Mantıksız Diyorsanız Sabredip Okuyun 🙂